مصاحبه آرشیو خبر ها
بدنبال شماره یک بودن هستم

بدنبال شماره یک بودن هستم

نتو دروازه بان دوم یوونتوس که در این فصل از فلورانس به تورین آمده است ، در مصاحبه با شبکه رسمی یوونتوس مورد شرایط خود در یووه و حال و روز تیمش در مسابقات این فصل گفت . دروازه بان برزیلی بیانکونری گفت :


به عنوان یک دروازبان دوم چطور برای هر بازی آماده می شوی؟ با توجه به اینکه می دانی هر لحظه ممکن است به حضورت نیاز پیدا شود؟

" نمی توانیم به این شکل که انتخاب دوم هستیم فکر کنیم. چون ممکن است وقتی شانسی برای حضور ثابت پیدا می کنی آماده نباشی. من خودم را طوری آماده می کنم که انگار قرار است در یک بازی معمولی حضور ثابت داشته باشم. ذهنیت شما باید به این شکل باشد ، تا اگر فرصتی برای کمک به تیم به دست آوردی ، آماده باشی "

در کنار تمرینات فیزیکی ، آرامش فکری در تمرین های روزانه وجود دارد ...

" البته ، وقتی تمرینات هفتگی را انجام می دهیم بیشترین تلاشمان را می کنیم تا در بازی در اوج آمادگی باشیم. و اگر فرصت شد به تیم کمک کنیم "

به چه ورزش دیگری علاقه داری؟

" بله من عاشق ورزش هستم ، تنیس و بسکتبال را بعد از فوتبال دوست دارم. اگر وقت آزاد داشته باشم و در تعطیلات حتماً تنیس بازی می کنم ، بسکتبال سخت تر است ، چون به نفرات بیشتری نیاز است "

نظرت در مورد گروهی که در لیگ قهرمانان با آن مواجهید چیست؟

" اعتقاد دارم که از ابتدا همه فکر می کردند که گروه بسیار دشوار است و خب گروه واقعا سختی است ، اما آن دو پیروزی به ما اعتماد به نفس بسیار زیادی داده و به آرامش برای بازی در لیگ و پیشروی در لیگ قهرمانان کمک کرده است "

هدف شخصی شما برای این فصل چیست؟

" هدف شخصی من این است که با تمام توانم به تیم کمک کنم و هر روز تلاش کنم ، همان طور که قبلا گفتم سعی می کنم عضوی از این تیم باشم و همه با هم تیم را یاری کنیم "

برای اینکه قبل از بازی به خودت انرژی بدهی چکار می کنی؟

" برای اینکار معمولا موسیقی برزیلی زیاد گوش می دهم ، موسیقی های قدیمی که وقتی جوان بود و پیش خانواده ام بودم گوش می دادم. زیرا مرا به یاد روزهای خوب می اندازد ، به یاد همه ی چیزهایی که با آنها زندگی کردم تا من را به جایی که الان هستم برساند "

پلی لیست مخصوص خودت را هم داری؟

" بله پلی لیست ها و موسیقی های مورد علاقه ی خودم را دارم "

یوونتوس از نو ساخته شده و تیم های دیگر هم قدرتمند شده اند ...

" این طبیعی است ، زیرا یوونتوس چهار دوره ی قبلی را پیاپی قهرمان شده ، بقیه ی تیم ها تلاش کرده اند که بیشتر فعال باشند و برای فتح لیگ قدم گذاشته اند. اما از قدرتمان آگاهیم و می دانیم که می توانیم از این بهتر باشیم "

نظرت در مورد کار کردن با فیلیپی چیست؟

" به نظر من بسیار خوب است. به نظر من ما نیاز داریم از هر چیزی در زندگی کمک بگیریم که رشد کنیم و بیاموزیم. او روش بسیار متفاوتی نسبت آنچه من از قبل به آن عادت داشتم دارد ، اما هیچ چیز غیرعادی در کار نیست. همه می دانیم در فوتبال ساز و کار به این شکل است ، ممکن است افراد نظرات مختلفی داشته باشند ، اما من فکر می کنم او کمک فراوانی به من خواهد کرد و من به همراه او می توانم کامل تر و متفاوت تر باشم "

تفریح تو در خارج از زمین؟

" خُب یکی تنیس اما اگر تنیس را در نظر نگیریم ، من ترجیح می دهم که در خانه با با خانواده ام باشم ، به همراه همسر و سگم. اگر عصر بیکار باشیم ، دوست دارم در خانه بمانم و فیلم ببینم ، دوست دارم روی مبل بنشینم و روزی که آزاد هستم را استراحت کنم ، زیرا روزهای دیگرهفته معمولا فشرده و سنگین است "

کدام بازیکن یوونتوس با شما رابطه ی بهتری دارد و شما با کدامشان راحت ترید؟

" خُب من به اندازه ی کافی خوش شانس بودم که یک رختکن کاملا سالم پیدا کنم. که در آن همه با شما خوش رفتاری می کنند. پذیرفتن من در تیم از سوی بقیه واقعا شگفت انگیز بود. البته من مطمئنا بیشتر با برزیلی ها رفت و آمد می کنم ، زیرا الکس ساندرو رو از وقتی ۱۵ سالم بود می شناختم ، پس برای مدت قابل توجهی همدیگر را می شناسیم. سپس با اهالی آمریکای جنوبی که اسپانیایی یا پرتغالی صحبت می کنند و فرهنگمان به هم نزدیک تر است. اما آنچه مهم است جو رختکن و پذیرش از سوی دیگران است و من واقعا خوشحالم "

الگوی فوتبالی شما چه کسی بود؟ بازیکنی که برایتان خاطره انگیزترین بود؟

" الگوی فوتبالی من می توانم بگویم پدرم بود. من خوش شانس بود که پدرم را داشتم که او هم یک دروازبان بود ، من از او دنباله روی کردم و چیزهای زیادی آموختم و مطمئنا به خاطر او بود که دروازبان شدن را انتخاب کردم. او همه چیز را به من داد و وقتی او را می دیدم از درون احساس می کردم که من هم باید در این پست بازی کنم "

" در مورد بازیکنی که مرا تحت تاثیر قرار داده و من این شانس را داشته ام که در کنارش بازی کنم ، رونالدوی برزیلی را می توانم نام ببرم. او یک پدیده بود و از نظر من او بهترین بازیکن تاریخ است "

نقاط ضعف و قوت شخصیت تو چیست؟

" اگر بخواهیم در این بره حرف بزنیم ، تا صبح طول می کشد (می خندد) ، من خیلی مضطرب هستم ، صبر ندارم و دوست دارم همه چیز را سریع انجام دهم. گاهی نیاز به یک ترمز دارم تا قبل از انجام کارم فکر کنم.به نظرم این بیش از دیگر نقاط قوتم به چشم می آید "

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: